Del | Tilbake | Skriv ut | Tips en venn

Foto: Annemari Dyrud

Seljord Turlag ble etablert 22. november 2012.

Seljord Turlag samarbeider tett med andre frivillige lag og med kommunen. Laget har hatt en aktiv rolle i å samle turlagene rundt Lifjell til mer helhetlig tenkning for turområdet, og har satt i gang et bro- og sykkel prosjekt som vil kople mange løyper i området sammen.

Vi har også et Barnas Turlag spesielt rettet mot barn fra 0-12 år, som fremover vil sette sammen spennende og morsomme turer for barnefamilier. Siste nytt fra Barnas Turlag Seljord finner du på våre Facebooksider.

Antall medlemmer Seljord Turlag 2013: 107

Nysnø og solgløtt i Svartdal

Barnas Turlag Seljord, Skileik, masse snø, nysnøl, Svartdal, 80, solgløtt, moro, mars, vinter, SeljordNærmare 80 personer møtte opp og var med på skileik i Svartdal søndag 16. mars saman med Barnas Turlag Seljord. Der var det fortsatt mykje snø, og med litt nysnø og solgløtt innimellom, var det flotte skiforhold på jordet ved Melsom kapell.

Kom deg ut-dag i Seljord

Sollidjordet, Flatdal, Barnas Turlag Seljord, Kom deg ut, vinter, aking, moroVel 30 personer møtte opp til Kom deg ut-dagen i Seljord søndag 2. februar til tross for gråvær og lett regn. Arrangementet var på Sollijordet i Flatdal, der små og store hadde det moro med aking, ski, konkurranse og snøballkrig.

Med refleksvest til Kyrkjeskogen

Barnas Turlag Seljord hadde ein koseleg kveldstur til Kyrkjeskogen i Flatdal mandag 18.november. Ved oppmøte fekk barna kvar sin refleksvest, og utstyrt med hode- og lommelykter var alle klar for tur i kveldsmørket

Barnas Turlag Seljord - historien så langt

I oktober 2012 vart Barnas Turlag Seljord stifta. Det vert arrangera turar med ulikt innhald og varighet, og barna kan glede seg over å treffe andre barn på tur. Turane er opne for alle, og er vanlegvis gratis.

Aktivitetsdag på Eventyrøy

På kom deg ut-dagen 1. september inviterte Barnas Turlag Seljord til aktivitetsdag på Eventyrøy. Mellom 80 og 90 møtte opp, og små og store koste seg med kanopadling, fisking, spikking, natursti og grilling. Dagen blei arrangert saman med Seljord Jakt og Fiskelag, Seljord Frivilligsentral og Seljord turlag. Takk for ein fin dag.

Se flere bilder fra dagen:

Fisketur til Grunningsdalen

Laurdag 20. juli hadde Barnas Turlag Seljord ein flott fisketur til Grunningsdalen! 26 små og store ville prøve fiskelykka denne flotte sommardagen, til tross for fellesferie og badeliv som lokka andre stader.

Barnas Turlag Seljord til Nystaul

Søndag 9. juni hadde Barnas Turlag Seljord ein flott tur til geitestaulen Nystaul i Åmotsdal. Veret var på vår side, og rundt 50 små og store møtte opp og ville vere med på tur denne fine dagen.

Braksuksess på Flatsjø

Det var pilking som sto på planen, søndag 10 februar, då Barnas Turlag Seljord hadde sin fyste "ordentlege" aktivitet. Turen var lagt til Flatsjø og me blei veldig glade med så godt eit oppmøte!